domingo, 23 de febrero de 2014

Activitats de la jornada

On som i què serem?

Aquesta activitat consistia en observar un dibuix on apareixien diferents rols i actituds. Jo hem vaig identificar amb el nombre 6, on es veia un ninot pujant una escala. El motiu de l’elecció va ser perquè crec que cada dia aprenem coses noves i d’una manera simbòlica, anem pujant “escalons d’aprenentatge”.
En quant a la pregunta què serem, em vaig identificar amb el nombre 10. En aquell ninot es podia observar una actitud d’haver après molt durant un període de temps, que el vaig relacionar amb el període que durarà l’assignatura de Reflexió.



Compromís docent.

Una altre activitat va ser explicar quin compromís tenim com a futures docents. El meu és no discriminar als alumnes ni companys. Degut a que la discriminació és un acte negatiu, on pot crear un maltracta físic i/o psicològic.
El concepte de discriminar és pot relacionar amb molts de criteris com: color de la pell, nivell social, orientació sexual, etc. Ja que totes les persones som iguals i a la vegada diferents, i no per això, hem de rebre una educació diferent.


Mai creuarem la línea vermella.

L’última activitat consistia en dir que és allò que mai farem, és a dir, quina acció o actitud no serà realitzada per nosaltres. En el meu cas, vaig pensar que mai compararia els  ritmes evolutius dels meus alumnes. Ja que cada un té un ritme evolutiu diferent i com a futura docent professional, els hem de respectar. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario