viernes, 13 de junio de 2014

Avaluació de l’assignatura: què he après? Què canviaria de l’assignatura?

Doncs ara que ja hem acabat aquesta assignatura, puc dir que ha set una de les que m'ha agradat molt. La docent ha mostrat sempre un interes per ensenyar-nos allò que de veritat li agrada. He apres a reflexionar sobre qüestions que abans eren indiferents i nul·les. Aquesta professora, és nota molt que la seva labor és vocacional totalment i no imposada per ningú.

A continuació, exposaré segons el meu punt de vista, les coses positives que he obtingut d'aquesta matèria:
  • He après a reflexionar i a qüestionar-me les coses.
  • L'organització de les classes han set clares i tenien un objectiu clar.
  • Els documents que ha facilitat la docent, m'ha ajudat per ampliar els coneixements.
  • He gaudit molt a l'hora de realitzar el treball del documental.
  • Ha tingut present els alumnes que ja havien fet les pràctiques i va proposar fer l'itinerari B.
A continuació, exposaré alguns possibles canvis:
  • Aquesta assignatura hauria de ser presencial i no per videoconferència.
  • Trobo que no està prou valorat la feina realitzada amb el blog, ja que jo, personalment, he dedicat moltes hores i el percentatge de nota és de 25%
  • Trobo que el percentatge del documental és molt elevat en comparació amb el del blog.

Com a conclusió, puc dir que he gaudit molt de les classes i, sincerament, m'agradaria que tots els docents de la Universitat tinguessin aquest esperit tan alegre per la docència.  

No hay comentarios:

Publicar un comentario