viernes, 13 de junio de 2014

Repàs de les meves línies vermelles.

La primera classe que varem rebre i la primera activitat que varem realitzar va ser respondre a una serie de preguntes. Ara el que hem de fer es fer un repàs i comparar-ho.

Quin compromís tinc com a futura docent? Jo vaig respondre que no discriminaria als alumnes ni als companys. La meva elecció va ser ja que jo crec que una discriminació és un acte negatiu. Crec que puc dir que sí que ho vaig complir, ja que durant les meves pràctiques vaig tenir presents que tots els alumnes son iguals i a la vegada diferents.


Quina cosa no faré mai, és a dir, no creuaré la línia vermella. En el meu cas, vaig respondre que mai compararia els ritmes evolutius dels nens, ja que cada un té uns ritmes individuals. En aquest cas, he de reconèixer que és una tasca molt complicada, ja que inconscientment compares activitats i resultats. Tot tipus de comparació és negativa aixi que he de reconèixer que hi vaig fer alguna vegada. Clar, que t'adones una vegada ja es fet mal.  

No hay comentarios:

Publicar un comentario